Serwis i remonty
Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).
W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.
Ewidencja serwisowanych urządzeń
- Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
- Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
Planowanie zleceń serwisowych
- Rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
- Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
- Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
- Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
Realizacja zleceń serwisowych
- Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
- Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
- Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń
- Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
- Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.
Współpraca z Comarch Mobile Serwis
Comarch ERP XL zapewnia pełną integrację z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:
- Planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis.
- Przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis.
- Realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis.
- Planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.
- Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów.
Kontakt
Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami. Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.tel. 61 822 66 62
biuro@integramax.pl
Wsparcie
techniczne
