Serwis i remonty

Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).

W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.

Ewidencja serwisowanych urządzeń

  • Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
  • Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.

ewidencja

Planowanie zleceń serwisowych

  • Rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
  • Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
  • Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
  • Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.

Realizacja zleceń serwisowych

  • Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
  • Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
  • Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.

realizacja

Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń

  • Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
  • Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.

Współpraca z Comarch Mobile Serwis

Comarch ERP XL zapewnia pełną integrację z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.

3mobile

Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:
  • Planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis.
  • Przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis.
  • Realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis.
  • Planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.
  • Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów.

Kontakt

Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami. Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

tel. 61 822 66 62
biuro@integramax.pl

Wsparcie
techniczne

INTEGRAMAX © 2016
REALIZACJA: IADU.pl